Розвиток особистісної рефлексії учня у віковому аспекті

Автор(и)

  • Тетяна Турчин

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-2595.12.174319

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми становлення особистісної рефлексії учня на різних вікових етапах. Аналізується аспекти особистісної рефлексії - довіра до себе та самовизначення, які повязані з появою новоутворень віку, з перспективою саморозвитку особистості самопроектування та відкритості цієї особистості соціуму. У статті аналізуються результати експерементального дослідження загальної тенденції розвитку рефлексії дитини. Ролзкриті позитивні та негативні прояви рефлексії та їх вплив на самовизначення учня. Чинником розгортання рефлексії дитини виступає зміст літературного твору.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті