Розвиток особистісної рефлексії учня у віковому аспекті
DOI:
https://doi.org/10.24919/2312-2595.12.174319Анотація
Стаття присвячена розгляду проблеми становлення особистісної рефлексії учня на різних вікових етапах. Аналізується аспекти особистісної рефлексії - довіра до себе та самовизначення, які повязані з появою новоутворень віку, з перспективою саморозвитку особистості самопроектування та відкритості цієї особистості соціуму. У статті аналізуються результати експерементального дослідження загальної тенденції розвитку рефлексії дитини. Ролзкриті позитивні та негативні прояви рефлексії та їх вплив на самовизначення учня. Чинником розгортання рефлексії дитини виступає зміст літературного твору.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Проблеми гуманітарних наук. Серія Історія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.