Спроба філософського аналізу опери Євгена Станковича " Цвітіння папороті"
DOI:
https://doi.org/10.24919/2312-2595.6.174845Анотація
У статті робиться спроба проаналізувати оперу Євгена Станковича " Цвітіння папороті" у гносеологічному аспекті. Опера трактується як досвід емоційного пізнання, а також як досвід трансцендентування. Ладово-інтонаційна автентична основа трактується як емоційно-смислова інформація, що передається засобом музики і розширює границі пізнання від чуттєвого до надчуттєвого.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Проблеми гуманітарних наук. Серія Історія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.