Розвиток молодшого школяра як суб`єкта навчальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.24919/2312-2595.9.175244Анотація
У статті роглянуто два аспекти початку шкільного життя першокласників: рівень розвитку пізнавальної мотивації та особливості адаптивних механізмів школяра до нового виду діяльності. Мотиви виступають як особистісна властивість, що зумовлює успішність навчання і визначається низкою таких чинників, як ступінь функціональної зрілості організму, стан здоров`я, умови виховання в сім`ї та індивідуальний стиль.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Проблеми гуманітарних наук. Серія Історія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.